Gældende pr. 25. maj 2018.

 

Ameli leverer en hjemmeside og relaterede Internet services (samlet kaldet for "Ydelse(r)”). Snakker vi shopping Aalborg, så er det her du skal handle. BESØG SHOPPEN HER.
 

Ydelsen er drevet af Ameli ("Virksomheden", "vores" eller “os”) for brugere af ydelsen ("dig", "du").

Denne persondatapolitik definerer vores håndtering af den indsamlede data i forbindelse med besøg på Hjemmesiden og/eller de relaterede Internet Services.
 

Virksomheden er under gældende lovgivning "data ansvarlig" for den personlige data indsamlet igennem vores ydelse.
 

INFORMATIONER SOM INDSAMLES:

Når du bruger vores ydelse vil vi måske indsamle information om dig, som beskrevet yderligere herunder:

Information, som du giver os: Virksomheden indsamler information, når du frivilligt overdrager denne information, eksempelvis i forbindelse med adgang til vores ydelser. Informationen som indsamles inkluderer, men er ikke ekskluderet til, dit navn og e-mailadresse

 

ANDET INFORMATION:

Data som indsamles automatisk: Når du interagerer med os igennem vores ydelser, modtager og opbevare vi information, så som IP-adresse, enhedstype og din ageren i ydelsen. Vi kan vælge at opbevare sådanne informationer i databaser, som er ejet og opereret af tredje-parts leverandører. Informationen bruges til at følge og sammenligne data på tværs af ydelser. Eksempelvis kan dette være det total antal af besøgende på Hjemmesiden, samt hvem der har refereret disse besøgende.
 

Aggregeret data: For kontinuerligt at forbedre og forstå vores ydelser og hvordan disse bruges, kan vi undersøge brugernes demografi, interesser og opførsel baseret på indsamlet data. Disse undersøgelser kan samles og analyseres, samt deles med tredjeparts-leverandører og forretningspartnere.
 

Cookies: Vi bruger cookies og lignende teknologier for at følge din adfærd og browserspecifikke indstillinger, herunder notifikationsindstillinger. Cookies er dele af data, som hjemmesider og services kan sætte i din browser eller enhed, som kan læses i forbindelse med fremtidige besøg. Vi kan vælge at udvide vores brug af cookies for at gemme yderligere information, efterhånden som flere funktionen tilføjes vores ydelser. 
 

Vi kan vælge at bruge tredjeparts services, så som Google Analytics på vores Hjemmeside, som bruger cookies til at samle specifik information omkring din brug af vores Ydelser. Disse kan deaktiveres i browser indstillinger. 
 

Reklame: Du kan opleve at se vores ydelser reklameret på andre hjemmesider og applikationer. Reklameplatforme, så som Facebook og Instagram, kan indsamle information for at optimere vores reklameindsatser uden for vores ydelser.

Såfremt du ønsker at fravælge personaliseret reklame, som er leveret af tredjepart uden for vores ydelser, så kan man tilmelde sig opt-out programmer, så som Network Advertising Initiative (NAI), Digital Advertising Alliance (DAA). På nuværende tidspunkt understøtter vores ydelser ikke Do Not Track ("DNT) anmodninger, da der ikke er defineret en industri standard for overholdelse. 
 

HVOR INFORMATION ER BEARBEJDET:

Virksomheden og vores ydelser er lokaliseret og behandlet i Danmark.
 

VORES BRUG AF DIN INFORMATION:

Vi bruger den information du giver os, således den overholder denne Persondatapolitik. Hvis du giver os information på grund af en specifik årsag, kan vi bruge denne information i relation til denne årsag. For eksempel, hvis du kontakter os via e-mail, så vil vi bruge denne information til at give dig et svar på dit spørgsmål eller en løsning til dit problem.
Yderligere, hvis du giver os information i forbindelse med din adgang til vores ydelser, så vil vi bruge din information til at give dig adgang og til at monitorere din brug af ydelserne.
Virksomheden og vores tredjepartsleverandører og andre samarbejdsparter ("Relaterede virksomheder" kan også bruge din information igennem ydelserne til at hjælpe os med at forbedre ydelsernes indhold og funktionalitet, samt bedre forstå vores brugere og forbedre vores ydelser.
Virksomheden og Relaterede virksomheder kan bruge denne information til at kontakte dig omkring ydelser, som vi mener kan være i din interesse. I disse tilfælde vil der være en instruktion til, hvordan du kan framelde dig fremtidig marketing kommunikation. Yderligere vil du kunne administrere vores kommunikation og information om dig i Kundeportalen.


 

VORES JURIDISKE BELÆG FOR AT HÅNDTERE DIN PERSONDATA
 

For at overholde vores forpligtigelse til dig: Meget af vores behandling af persondata skal sikre, at vi kan overholde vores forpligtigelser, eller for at varetage en ordre du eksempelvis har afgivet på vores webshop.
 

Begrundet interesse: I flere tilfælde behandles personlig information for at fremme vores interesser på en måde, som ikke overskrider det enkelte individs interesser og rettigheder for privatliv. Dette omfatter:
 

  • At levere en sikker og god brugeroplevelse,

  • Kundeservice,

  • Marketing, eksempelvis at sende e-mails og andet kommunikation for at informere dig om nyheder.

  • Analysere og forbedre vores forretning. Eksempelvis, indhente information om, hvordan du bruger vores ydelser for at optimere design og funktion.

  • Håndtering af ansøgninger

  • Administrere juridiske sager

     

Juridisk forpligtigelse: Vi skal bruge og oplyse personlig information, såfremt påkrævet, for at overholde juridiske forpligtigelser. 

Accept: Hvor lovgivning kræver dette og i visse andre tilfælde, håndterer vi persondata baseret på din indirekte eller direkte accept. 

Offentliggørelse af dine informationer
 

Virksomheden er ikke baseret på salg af dine informationer. Vi ser denne information, som en vital del af vores relation til dig. Der er dog undtagelser, hvor virksomheden kan dele dine informationer med en tredjepart.
 

Virksomhedsoverførsel: Ved salg af virksomheden eller dele heraf. Herunder reorganisation, konkurs, opløsning eller lignende kan din information være en del af den overførte værdi. 
 

Relaterede virksomheder: Vi kan dele din information med vores samarbejdspartnere, men kun i overensstemmelse med denne Persondatapolitik. 
 

Relaterede tredjepart: Vi kan hyre andre virksomheder eller selvstændige til at varetage forretningsrelaterede opgaver. Eksempler kan være vedligeholdelse af database eller betalingsprocessen på vores webshop.
 

Lovkrav: Vi kan oplyse dine informationer, såfremt påkrævet ved lov eller i en god tro om at dette er nødvendigt for at (i) efterleve juridiske forpligtigelser, (ii) beskytte og forsvare virksomhedens eller relaterede virksomheders rettigheder eller ejendom, (iii) beskytte brugerne af ydelsen og offentlighedens personlige sikkerhed eller (iv) beskytte i mod juridisk ansvar
 

Aggregerede eller ikke-identificerbare data: Vi kan dele aggregerede eller ikke identificerbar data med virksomhedens partnere og andre, som tjener virksomhedens formål.

AMELI

Ameli
Nørregade 7
9000 Aalborg
Tlf. +45 27 15 00 40

MobilePay 27392

Mail: hello@ameli.dk

cvr.: 39032562

Vi tilbyder

Hurtig levering

God personlig service

Fragt 25 kr.

14 dages bytteret

Se handelsbetingelser

Vild med mode, skønhed og accessories?
Vi giver 10% på din første online ordre.

follow US

© 2019 Ameli - a concept store.