Handels betingelser

Customer Care

Velkommen til Ameli.dk

Når du handler på denne hjemmeside, accepterer du automatisk nedenstående betingelser.

Når du har udvalgt de varer, du ønsker og har placeret dem i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige informationer såsom navn, adresse og betalingsinformationer. Når dette er gjort, vil du modtage en ordrebekræftelse på din bestilling pr. e-mail. Så snart betalingen er godkendt, varen er plukket fra vores lager og vi har overdraget den til transportør, vil du modtage en forsendelsesbekræftelse med dit personlige pakkenummer, som du altid kan spore.

Hvis du har yderligere spørgsmål angående køb af varer på webshoppen eller ønsker personlig betjening og vejledning, så er du meget velkommen til at kontakte os på telefon +45 27 15 00 40 alle hverdage mellem kl. 11.00 og 16.00, eller skrive til hello@ameli.dk, så står vi klar til at hjælpe dig.

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet.

Købet skal dokumenteres med købskvittering.

Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst AMELI på tlf. +45 27 15 00 40 eller mail: hello@ameli.dk

AMELI dækker ikke de fragtomkostninger, der måtte være i forbindelsen med en reklamation.

Handlen er gennemført når du modtager en bekræftigelse på mail. Besøg shoppen HER

Bemærk der er andre regler for ombytning i fysisk butik. 

Shipping Policy

Alle køb på webshoppen Ameli over 500 kr. sendes omkostningsfrit. Alle køb under 500 kr. tillægges fragtomkostninger på 29 kr.
Alle ordrer til Danmark leveres indenfor 3 arbejdsdage fra den dag, du modtager din forsendelsesbekræftelse ved betaling med kreditkort. Ved forsinkelser hos fragtselskab kan AMELI dog ikke drages til ansvar.
Vi sender alle varer som pakkepost. Dette gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen, og du bedes kontrollere pakkens indhold ved modtagelse. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til fragtselskabet med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen, og returnere varen til os efterfølgende. AMELI er ikke ansvarlig for varer, der er blevet beskadiget under transporten. Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres.

I forbindelse med udsalg og højtider kan der påregnes længere leveringstid.

På webshoppen kan du vælge at afhente din vare i den fysiske butik.

Ønskes varen afhentet hos Ameli, kan det ske i forretningen Nørregade 7, 9000 Aalborg indenfor normal åbningstid.

Return & Exchange Policy

AMELI tilbyder 14 dages fuld returret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Dette gælder på alle varer købt på webshoppen.
Varerne skal returneres i original emballage, ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen.

Kun plomberede varer kan returneres. Husk at vedlægge dine informationer vedr. returnering eller ombytning.
Vi anbefaler, at varen returneres med tracking. Returnering af varer er for egen regning.
Varer, der returneres på efterkrav eller uden porto, vil blive nægtet modtaget.

Varer sendt til pakkeshop afhentes ikke.

Returvarer skal sendes direkte til :

AMELI

Nørregade 7

9000 Aalborg

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21 stk. 3 og 4.
Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at vedlægge registrerings- og kontonummer til evt. bankoverførsel. Og husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt.

Varer købt under 'Final Sale' tages ikke retur.

Bemærk at skotøjsæsker må ikke bruges som forsendelseskasse. 

Der kan forekomme nedslag i returbeløbet, hvis en vare har været taget i brug eller der på anden vis er sket en forringelse af varens værdi.

Varer købt i vores webshop kan returneres eller ombyttes i vores butik, - du skal blot huske din kvittering.

Bemærk at der gælder andre regler for ombytning i butik.

Ser du en vare, du ønsker at købe hos AMELI et andet sted til en lavere pris, er du altid velkommen til at høre om vi ønsker at matche denne pris.

Kontakt AMELI på +4527150040 eller på hello@ameli.dk

Sikkerhed

Når du handel hos Ameli, er du sikker på, at vi behandler dine personlige oplysninger 100 % fortroligt.

Kommunikationen mellem betalingssystemet og dig som kortindehaver er via en krypteret SSL-forbindelse.

Ingen andre har adgang til den data.

Ameli lever op til gældende lovkrav og har en PERSONDATAPOLITIK. Denne politik sikre, at Ameli efterlever den gældende persondatalov samt EU persondataforordning.


Link til Ameli´s persondatapolitik.

Spørgsmål eller anmodning relateret til Persondatapolitikken eller dine rettigheder kan sendes til hello@ameli.dk

Payment Methods

- Visakort

- Mastercard

- Dankort
- PAYPAL
- MobilePay på 27392


Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner.

Bankoverførsel kan ske til:
Reg. 8142 Konto 2074137620
Husk at påføre dit navn og ordrenummer, så vi kan spore din betaling til den rigtige levering.
Varerne sendes ikke afsted førend, vi har modtaget pengene på vores konto.

 

Tusind tak fordi du er kunde hos os.
 

AMELI

Ameli
Nørregade 7
9000 Aalborg
Tlf. +45 27 15 00 40

MobilePay 27392

Mail: hello@ameli.dk

cvr.: 39032562

Vi tilbyder

Hurtig levering

God personlig service

Fri fragt ved køb over 500 kr.

14 dages bytteret

Se handelsbetingelser

Vild med mode, skønhed og accessories?
Vi giver 10% på din første online ordre.

follow US

© 2019 Ameli - a concept store.