Handels betingelser
Kundeservice
Velkommen til Ameli.dk
Når du handler på denne hjemmeside, accepterer du automatisk nedenstående betingelser.
Når du har udvalgt de varer, du ønsker og har placeret dem i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige informationer såsom navn, adresse og betalingsinformationer. Når dette er gjort, vil du modtage en ordrebekræftelse på din bestilling pr. e-mail.
Når betalingen er gennemført, varen er plukket fra vores lager og vi har overdraget den til PostNord, vil du modtage en bekræftelse med dit personlige pakkenummer, som du altid kan spore.
Hvis du har yderligere spørgsmål angående køb af varer på webshoppen eller ønsker personlig betjening og vejledning, så er du meget velkommen til at kontakte os på telefon +45 27 15 00 40 eller skrive til hello@ameli.dk. Vi er klar til at hjælpe dig.
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet.
Købet skal dokumenteres med købskvittering.
Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst AMELI på tlf. +45 27 15 00 40 eller mail: hello@ameli.dk
AMELI dækker ikke de fragtomkostninger, der måtte være i forbindelsen med en reklamation.
Handlen er gennemført når du modtager en bekræftigelse på mail. Besøg shoppen HER
Levering
Alle ordrer til Danmark leveres indenfor 2 arbejdsdage fra den dag, du modtager din bekræftelse.
Ved forsinkelser hos fragtselskab kan AMELI dog ikke drages til ansvar.
Vi sender alle varer som pakkepost. Dette gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen, og du bedes kontrollere pakkens indhold ved modtagelse.
Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til fragtselskabet med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen.
AMELI er ikke ansvarlig for varer, der er blevet beskadiget under transporten.
Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres.
I forbindelse med udsalg og helligdage kan der påregnes længere leveringstid.
Alle ordrer under 499kr. tillægges en fragtpris på 39 kr.
Ordrer over 499kr sendes fragtfrit til pakkeshop.
Fragtpris til alle andre lande beregnes ved udcheckning.
Bemærk at ordrer der sendes ud af EU kan blive pålagt told og moms i modtagerlandet.
Told og moms i udlandet refunderes ikke hos Ameli.
Klimakompenseret fragt med PostNord.
Vi betaler merudgiften og sender dine ordrer med klimakompenseret fragt.
Pengene går til at drive projekter, der kompenserer CO2 effekten af vores fragt.
PostNord kompenserer den dobbelte mængde af pakketransportens CO2-udledning, for at sikre, at der ikke er negativ effekt på det globale klimaregnskab.
Ameli betaler en merpris for alle forsendelser og PostNord garanterer at forsendelser Co2 neutrale.
Ydermere vil du opleve at nogle af dine pakker er pakket i en æske der allerede har været en tur rundt.
Vores leverandører har god emballage og det genbruger vi gerne.
Bestiller du til adresser i Aalborg og omegn leverer vi ofte din ordre personligt, på cykel eller til fods.
Returnering
AMELI tilbyder 20 dages fuld returret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Hvis du mangler din returlabel kan du skrive til os på hello@ameli.dk
Udsalgsvarer har 8 dages retur.
Udsalgsvarer der er købt med extra rabatkode (2 x nedsættelse) refunderes ikke.
Varer der modtages efter fristens udløb krediteres ikke.
Varerne skal returneres i original emballage, ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen.
Returvarer fra andre lande end EU skal ske via hello@ameli.dk
Gebyrer, moms og afgifter på returvarer fra andre lande end EU fratrækkes returbeløbet.
Chokolade kan ikke returneres.
Returvarer sendes direkte til :
AMELI
C.Th. Zahles Vej 5 (lager)
9210 Aalborg
Ønsker du at aflevere din returvare personligt kan det ske i følge aftale på 27150040
27150040
Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21 stk. 3 og 4.
Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med.
Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort.
Varer købt under 'Final Sale' tages ikke retur.
Der kan forekomme nedslag i returbeløbet, hvis en vare har været taget i brug eller der på anden vis er sket en forringelse af varens værdi.
Bestillingsvarer ombyttes ikke.
Sikkerhed
Når du handler hos Ameli, er du sikker på, at vi behandler dine personlige oplysninger 100 % fortroligt.
Kommunikationen mellem betalingssystemet og dig som kortindehaver er via en krypteret SSL-forbindelse.
Ingen andre har adgang til den data.
Ameli lever op til gældende lovkrav og har en PERSONDATAPOLITIK. Denne politik sikrer, at Ameli efterlever den gældende persondatalov samt EU persondataforordning.
Link til Ameli´s persondatapolitik.
Spørgsmål eller anmodning relateret til Persondatapolitikken eller dine rettigheder kan sendes til hello@ameli.dk
Betaling
- Visakort
- Mastercard
- Dankort
Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner.
Tusind tak fordi du er kunde hos os.
KH
Malene | Ameli